DIY Storage Box/Cardboard recycling | Home Chic Club: DIY Storage Box/Cardboard recycling

3/13/2017

DIY Storage Box/Cardboard recycling

Hey guys! For those of you who are new to my blog, welcome and enjoy! My name is Vesna and I`m a full time blogger, blogging about everything home and lifestyle related. I hope you enjoyed your weekend and you're ready for a new week and new ideas!
Today’s project is all about organization. As I mentioned in this post, best way to have a beautiful space is to organize it. In this post you will see how to up-cycle cardboard boxes into beautiful storage boxes. They will help you declutter your space and organize your pantry, craft materials, linens, tablecloths, napkins or anything else. And they are super easy to make!
Zdravo svima! Za one koji su prvi put na blogu, dobro došli, nadam se da ćete uživati. Moje ime je Vesna, ja sam bloger i pišem o svemu što je vezano za dom i stil. Nadam se da ste uživali u vikendu i da ste spremni za novu nedelju i nove ideje!
Kao što sam pomenula u ovom postu, organizovan prostor nam olakšava i ulepšava život. Zato je i današnji projekat posvećen organizaciji i sređivanju životnog prostora, jer niko ne želi gomile sitnica i stvari kojima ne može da nađe mesto, zar ne? U ovom postu ćete videti kako da reciklirate običnu kartonsku kutiju i pretvorite je u lepu korpu za odlaganje. Ovakve korpe su savršene za organizaciju sitnica u kuhinji, kupatilu, za odlaganje kraft materijala, stolnjaka, salveta ili bilo čega drugog i super su jednostavne za pravljenje.

You will need:
- cardboard box of any sizes you need,
- fabric, such as burlap in my case,
- hot glue gun and glue sticks,
- ribbon
Materijal:
- kartonska kutija u veličini koja vam odgovara,
- juta ili neki drugi materijal po izboru,
- pištolj za vrući lepak i štapići lepka,
- ukrasna traka ili mašna.

Tutorial:
First cut the lids off your box, or if you need a deeper box, just tape them together, like I do.
Tutorijal: 
Prvo odsecite sve četiri strane poklopca kutije ili, ako vam je potrebna dublja kutija, zalepite ih selotejpom kao ja.
Cut a piece of burlap slightly longer than the total length of all 4 sides of the box (Tip: the easiest way is to wrap the fabric around the box to measure it). 
Isecite materijal ili jutu nešto duže od dužine kutije (Savet: jednostavno obmotajte materijal oko kutije da procenite potrebnu dužinu).
Make sure to leave fabric wide enough to bend it inside of the box and cover the edges, and wide enough to cover the half of the box bottom (it`s hard to explain, but you can see me showing this on the photo above).
Materijal mora da bude dovoljno širok da može da pokrije širinu kutije i savije se unutar gornje ivice kutije, a za pokrivanje dna ostavite širinu u polovini širine kutije - preklapanjem će te dve polovine pokriti celo dno (malo je komplikovano da se opiše, ali zato sam pokazala na slici gore). 
Start by gluing one side of the box. Press and smooth out the fabric before starting on the next side. Rotate the box as you apply glue to each side and glue the fabric.
Prvo zalepite jednu stranu kutije vrućim lepkom. Poravnajte i pritisnite pre nego što pređete na sledeću stranu. Okrećite kutiju i zalepite sve četiri strane. 
After the 4 side are glued in place, finish by snipping the burlap where the corner turns, fold and glue the side pieces to the bottom. 
Kada su sve strane zalepljene, okrenite kutiju naopako da uradite dno. Prvo zasecite sva četiri ugla kutije, presavijte strane i zalepite svaku preklapajući ih međusobno.
Turn the box, and glue the edges of the burlap inside, making sure that everything is tight and smooth. Box is now covered in burlap  and you can decorate it with a cute ribbon, or fabric flower and leave it like this. But, I wanted my box to have an inside cover, but I was not really in a mood to sew... So, I got this, a little bit unusual idea, but  it actually worked!
Okrenite kutiju i zalepite višak materijala unutra, pazeći da je sve lepo zategnuto i glatko. Vaša kutija je sada sa svih strana pokrivena materijalom i možete ovde da završite postupak. Dodajte spolja neku ukrasnu traku, cvet ili mašnu i gotovo. Ali, ja sam želela da moja kutija ima i unutrašnju presvlaku, ali nisam bila baš raspoložena da šijem... A onda sam došla na pomalo neobičnu ideju koja je naposletku funkcionisala!
I found a large pillow case and put it with a good side over the box. Then, I fold the edges of the pillow case to make it neater from outside. Put the rest of the pillow case inside, fold the fabric on the bottom to look nice, tighten all sides, and there it was! My simple and perfect idea for no sew inside cover
Pronašla sam veliku jastučnicu i stavila je licem preko kutije. Savila sam ivice jastučnice unutra kako bi bile uredne i lepe spolja. Ostatak jastučnice sam ubacila unutra, sve lepo savila i zategla i gotovo! Moja jednostavna i savršena ideja za unutrašnju presvlaku bez šivenja!!
All I need to do after was to sew a little bow to make it pretty and my DIY storage box was done! I really had fun realizing this project. What do you think?Do you like to recycle?
Na kraju sam prišila mašnu da bude lepša i "uradi sam" korpa za odlaganje je bila završena! Volela bih da čujem da li vam se dopao ovaj projekat i da li volite da reciklirate?
P I N  T H I S  F O R  L A T E R ! !

53 comments:

  1. I love this box!!! Such a great idea and beautiful finishing :-)Happy Monday dear!

    ReplyDelete
  2. It's a sweet look. The pillowcase contrasts beautifully with the burlap.

    ReplyDelete
  3. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  4. Great idea, it looks fabulous.

    ReplyDelete
  5. Odličan post i lepu kutiju si napravila. Baš imaš stila!

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  6. Thanks Diana, same to you!

    ReplyDelete
  7. Bas zanimljiva kutija draga super je

    ReplyDelete
  8. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ReplyDelete
  9. That looks really lovely! Very nice idea for a box!
    And it helps decluttering.
    Have a nice week

    ReplyDelete
  10. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. You did a great job with the box! It looks like bought from the store.

    www.memoriesofthepacific.com

    ReplyDelete
  12. I love how it turned out! :) xx

    ReplyDelete
  13. Malo mi je računar u haosu, tako da ti već treći put komentarisem post, i jos uvek nisam sigurna da li moji komentari stizu! Tako da ako je bilo prethodnih, ovaj obrisi hah :D Malo je reći da sam odusevljena ovom idejom! Veoma je zanimljiva, a krajnji dobijeni proizvod predivan. Zelim da pohvalim tvoj profesionalizam, jer osim sto posedujes veoma interesantne ideje, tvoji radovi su veoma uredni, i pedantni, sto mi se jako dopada. Odlican post!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  14. Anonymous3/14/2017

    Draga Vesna, nikad mi kutija ne bi ispala ovako dobro i da pokušam. Pomalo sam nespretna za krupne DIY-eve, ali kad ću preuređivati sobu na ljeto, svakako ću se potruditi napraviti par komada da organiziram ormar!

    Kalopsia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga Lana, mislim da trebaš da daš sebi šansu, ponekad sve deluje mnogo komplikovanije nego što jeste. Ja upravo zato i delim ove postove i biram projekte koji nisu previše teški! xx

      Delete
  15. Very beautiful basket ♥
    Http://www.mosaictrends.com

    ReplyDelete
  16. I love it!!!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  17. Draga, post je predivan. Baš prije par dana pokušavala sam da napravim nešto slično sa onim prađevinskim koncem, ali mi je ponestalo istog i nisam mogla pronaći odgovarajuću debljinu tako da je proces zaustavljen :/. Ali ni ovo nije loše, bar mateijala ne može da nestane :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  18. Sjajno! Super je ispala kutija! Ja sam davno sredila neke kutije sa starim krojevima iz burde i baš su fora, još uvijek ih imam u garderobi! :)

    ReplyDelete
  19. Looks sweet and nice to decorate home)
    KireiKana

    ReplyDelete
  20. I like doing DIY and recycle some stuffs so I really enjoy your tutorial and probably I will give it a try soon! Thank you for the tutorial! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks darling, hope you`ll try it! xx

      Delete
  21. Waw so cute this storage box! I likeeee it, so cute!!! Good jobs and tips, thank you to share it!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 III

    ReplyDelete
  22. Looks very interesting) Really great post!
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  23. que pasada, me encanta esta caja hecha por ti misma

    ReplyDelete
  24. I love the box! Thank you for sharing this cute tutorial!

    *I'm following :)

    Experiências e Constatações

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear! Following you too! xx

      Delete
  25. Odlican post,odlicna ideja!Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ReplyDelete