A Diamond Hair Styler Review - Irresisitible Me | Home Chic Club: A Diamond Hair Styler Review - Irresisitible Me

9/22/2016

A Diamond Hair Styler Review - Irresisitible Me

Hello lovely people! For those of you who are new to my blog, welcome. Today`s post is all about hair and hair tools. This post is also a collaboration with a company from US - Irresistible Me. They are specialized in hair extensions, wigs, hair tools and accessories.

Zdravo dragi moji! Za one koji su prvi put na mom blogu, dobro došli! Današnji post je u potpunosti posvećen kosi i aparatima za stilizovanje kose. Ovaj post je saradnja sa američkom kompanijom Irresistible Me koja je specijalizovana za umetke, perike, aparate za stilizovanje kose i dodatke.
For this review they send me a hair straightener - Diamond Hair Styler! 
First I want to share some of the information about it. This flat iron is digital, smart hair tool with a unique technology. It has a nano floating ceramic plates with crushed diamond particles mixed with tourmaline. These two will protect hair from damage and keep all the natural oils, color and moisture in and make hair shiny, healthy and frizz free. Also, this technology allows hair styling to last longer against air humidity and stress. As you can see it comes in beautifully designed box with magnetic closing and all the written guide.

Za ovu recenziju su mi poslali peglu za kosu - Diamond Hair Styler.
Prvo bih vam prenela neke od informacija o njoj. Ova pegla je digitalna, pametna spravica sa jedinstvenom tehnologijom. Nano keramičke ploče za oblikovanje kose obložene su komadićima dijamanata i turmalinom. Njihov zadatak je da spreče oštećenje kose i da sačuvaju prirodna ulja, vlagu i boju kose. Istovremeno pružaju svilenkast, zdrav i gladak završni efekat. Ono što takođe naglašavaju je da, nakon stilizovanja frizura traje duže čak i u uslovima veće vlažnosti vazduha ili stresa. Kao što možete da vidite na slici, dolazi zapakovana u jako lepoj, čvrstoj kutiji sa magnetnim zatvaranjem i svim potrebnim uputstvima za upotrebu.
But, there`s more. It features some really cool additions that will make hair styling so much easier, like auto shut off after 30 min. (if you forget to turn it off in a hurry), dual voltage (perfect for traveling), light weight, cool tips for fingers, fast heat up, a 360°mobile cord, intelligent heat display, LED digital display, FAR infrared technology and many more. What I really like about it is that it`s really light weight, has ability to adjust temperature and heats up in a 5-10 seconds. According to the reviews it`s great both for straightening and curling and makes hair very soft and silky.

Međutim to nije sve. Ova pegla ima i neke posebne dodatke i pogodnosti koji je čine lakom i prijatnom za upotrebu, kao što su automatsko isključivanje nakon 30 minuta (ako zaboravite da je isključite u žurbi), dvostruka voltaža (savršeno za putovanja jer se automatsi prilagođava zemlju u kojoj ste), mala težina, hladni vrhovi za hvatanje prstima, brzo zagrevanje, 360° okretljiv kabl, displej za temperaturu, LED digitalni displej, FAR infrared tehnologiju i još dosta toga. Ono što sam ja uspela da vidim i što mi se dopalo je da je veoma laka u ruci, brzo se zagreva (dostiže maksimalnu temperaturu za svega 5-10 sekundi) i daje mogućnost podešavanja temperature. Prema recenzijama koje sam pročitala, odlična je kako za ispravljanje, tako i za kovrdžanje, a kosa je, nakon upotrebe, svilenkasta i sjajna.
I didn`t use it yet, but I will write another post when I start using it and I`ll share some hair styling photos too. What do you think?

Ja je još uvek nisam koristila, ali ću svakako sa vama podeliti iskustvo i neke fotografije frizura kada budem počela da je koristim. Da li vam se dopada?

Don`t miss a thing! Get every post right to your inbox! 
Sign Me In! 
Your Email:

41 comments:

  1. looks like a very good product ^_^

    ReplyDelete
  2. Would you like to support each other by follow on GFC? :) Follow me, let me know on my blog and I follow you immediately :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  3. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  4. Divan post! Sviđa mi se to što se isključuje sama nakon 30 minuta, jer ja sam neko ko je previše zaboravan i nekad mi se desi da zaboravim da je isključim, divna recenzija♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga, stvarno sjajna ideja, ne moramo mnogo da brinemo i ako zaboravimo da je isključimo! xoxo

      Delete
  5. Odlična recenzija i jako lepe slike. Pegla zaista deluje jako lepo. I meni se sviđa to što se sama isključuje nakon 30 min. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  6. Stvarno obećavajuće izgleda!
    Ja svoju čekam, na putu je , vjerujem da će se i meni svidjeti jako. ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoće sigurno, sve recenzije koje sam videla su fantastične! xox

      Delete
  7. Draga Vesna, prije nego bilo šta napišem o postu želim da pohvalim tvoju kreativnost. Nekoliko dana unazad posjetila sam tvoj blog i učlanila se, ali nikako da stignem pogledati tvoje postove. Zaista su me oduševile tvoje fotografije.
    O pegli sam mnogo čula i čitala kod drugih blogera i svi je zaista hvale, a ja se nadam da je dugog vijeka kao i kvaliteta :D
    Dala bih ti mali savjet, ako nemaš ništa protiv. Da uvećaš font slova. Stvarno dobro pišeš, ali zbog veličine slova morala sam da naprežem oči i čitam u pauzama. Nadam se da se nećeš uvrijediti. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga. Što se slova i fonta tiče, čitav dan imam problem sa tim, ne znam u čemu je problem, sada sam podešavala ponovo, nadam se da će funkcionisati. xox

      Delete
  8. This product looks very good.
    Have a lovely evening

    ReplyDelete
  9. vesna draga odlicna recenzija, slike su vrlo profesionalne i originalne. Ja sam se susrela sa ovom presom, i sta znam, bila sam po prilicno zadovoljna, tako da bih je preporucila svima. Ne steti mnogo kosi, jako je laka za koriscenje, meni se malo ne dopada sama forma i to kako izgleda ali dobro. Sve u svemu big lajk za post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga. Ja je još nisam probala, videćemo... :D

      Delete
  10. Looks good, great photos!
    Thx for sharing :)
    Have a great day dear!
    xoxo
    PandoraGlam Blog
    YouTube
    Instagram

    ReplyDelete
  11. Odličan post. Slike su zaista predivne. Ako želiš učlani se na moj blog, uzvarititi ću.

    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  12. It such a great tool! :) I love it when we can actually choose the heat.
    <3

    www.marliafransiska.com

    ReplyDelete
  13. It looks like an amazing styler!
    Check my blog out and tell me what you think :D
    Kisses,

    A Maiazita

    ReplyDelete
  14. I want this one xx beautiful post

    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Sounds like an amazing styler.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  16. meni se svidja zbog automatskog iskljucivanja haha,meni obavezno ostane uključena kada idem negdje :D <3 zapratila sam te,mnogo bi mi znacilo kada bi uzvratila http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam, to je super pogodnost za sve nas: :)

      Delete
  17. your blog is lovely, now i follow you...
    kiss

    ReplyDelete